Library: Socio-emotional learning
Here you will find all the official materials we have created for you. Most of them are available only in Czech.
Socio-emotional learning
Situation cards for children in kindergarten
The material is intended for preschool children and their parents. The activities help children to better navigate their emotions and understand their meaning.
The poster is aimed at pre-school children and depicts a range of anger.
Cards for kindergarten promote self-regulation and teach children to be aware of their own body and emotions. They contain 35 activities aimed at calming or activating.
The socio-emotional learning methodology offers activities to help develop self-knowledge, empathy, cooperation and the ability to cope with challenging situations. Each chapter focuses on a specific area of development and playfully develops skills that will be useful to children throughout their lives.
The poster is aimed at preschool children and illustrates simple self-regulation strategies.
The poster is designed for preschoolers and helps them to recognize and regulate their emotions.
Plakát je určený dětem v předškolním věku a pomáhá dětem lépe porozumět emocím a jejich významu.
The poster is designed for preschoolers and helps them express their feelings during the day.
The poster is designed for preschoolers and depicts the four basic emotions.
Plakát zobrazuje 26 emocí. Materiál je vhodný pro využití v aktivitách zaměřených na rozvoj emočních dovedností dětí v mateřských a základních školách.
Plakáty jsou zaměřeny na rozvoj socio-emočního učení. Můžete je využívat v komunikaci s žáky o náročných situacích a vyhledání odborné pomoci nebo zvládání vzteku. Pro žáky na středních školách přinášíme tipy, jak na stres před maturitou nebo jak se bránit prokrastinaci. Ve škole je možné zařadit práci s plakáty do třídnických hodin nebo komunitních kruhů. Plakáty jsou určené pro děti druhého stupně a střední školy. Metodické materiály byly vytvořeny v rámci projektu financovaného z Fondů EHP 2014-2012
Plakáty jsou zaměřeny na rozvoj socio-emočního učení. Můžete je využívat v komunikaci s dětmi o emocích a řešení problému. Ve škole je možné zařadit práci s plakáty do třídnických hodin nebo komunitních kruhů. Plakáty jsou určené pro děti prvního stupně. Metodické materiály byly vytvořeny v rámci projektu financovaného z Fondů EHP 2014-2012.
Konverzační hra "Jaký byl tvůj den?" pomáhá dětem reflektovat jejich zkušenosti, názory a postoje vztahující se nejen k prožitému dni. Hra nemá složitá pravidla, obsahuje 32 otázek, které přirozeně podporují vyjadřování dítěte a učí ho poznávat sebe sama a druhé.
Karty (Ú)klid v hlavě podporují seberegulaci a učí děti vnímat vlastní tělo a emoce. Obsahují 27 aktivit zaměřených na zklidnění nebo aktivizaci.
Připravili jsme pro vás plakáty využitelné v aktivitách zaměřených na rozvoj emočních dovedností dětí v mateřských školách, na základních a středních školách.
The Respect, Diversity, Equality, Resilience (RRRR) methodologies were designed for primary and secondary school teachers to develop students' socio-emotional skills and positive relationships.