Become a pioneer of the internationally recognized and widely used PBIS system in the Czech Republic!

 

Využijte jedinečnou příležitost doplnit kapacity žádaných odborníků na podporu chování dětí ve škole a staňte se součástí sítě lektorů SOFA!

PŘIHLASTE SE, POKUD:

  • máte vzdělání v oblasti pedagogiky, psychologie nebo sociální práce, umíte prezentovat na veřejnosti nebo máte zkušenosti s lektorováním

  • chtěli byste podporovat pedagogické sbory a máte zájem objevovat nové metody a cesty k pomoci dětem s obtížemi v chování. Chcete věnovat svou energii něčemu, co Vám dává smysl

 

Účastníci po úspěšném absolvování kurzu obdrží CERTIFIKACI a budou ve spolupráci se SOFA ŠKOLIT první úroveň inovativního systému Pozitivní podpory chování PBIS v základních školách. Zároveň získají možnost kontinuálního ODBORNÉHO VEDENÍ od předních odborníků na PBIS v ČR. Garantujeme minimálně dvě placené příležitosti školit v kalendářním roce 2025 (možnosti školení dostává kouč formou nabídky, kterou může přijmout či odmítnout). Další informace poskytneme při výběrovém řízení.

 


Základní informace o tréninku:

TRÉNINK KOUČŮ POZITIVNÍ PODPORY CHOVÁNÍ PBIS

kurz je akreditovaný u Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy pod číslem Č.j.: MSMT- 536/2022-4-24

LEKTOŘI: PhDr Lenka Felcmanová, Ph.D. – certifikovaný kouč PBIS a garant kurzu Mgr. Anna Kubíčková – certifikovaný kouč PBIS + další lektoři a zahraniční hosté budou přispívat v rámci jednotlivých lekcí

CENA bez DPH: 30 000 Kč

CENA s DPH: 36 300 Kč

Platbu je možné po individuální dohodě rozdělit.

Lze využít financování z projektů a dotací školy.

 

Co pro to musíte udělat?

PŘÍJEM ŽIVOTOPISŮ: srpen-říjen 2024, životopisy zasílejte na adela.rehackova@so-fa.cz

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ proběhne v Praze, říjen–listopad 2024

VLASTNÍ TRÉNINK, v Praze, konkrétní termíny: 9., 10., 11., 23., 24., 25. ledna, 14. a 15. února 2025

 

OBSAH KURZU:

Kurz tvoří 49 vyučovacích hodin a 26 hodin samostudia doplňujících materiálů na témata:

  • Wellbeing, duševní zdraví a chování – propojení, projevy a dopady na vzdělávání

  • Principy celoškolního systému PBIS a jejich vliv na chování a prožívání žáků

  • Prvky PBIS a jejich implementace v základních školách

  • Akční plánování v pedagogickém sboru a evaluace dopadů systému

  • Tři úrovně podpory PBIS a jejich vzájemné propojení

 

PROFIL ABSOLVENTA:

  • Má hluboké znalosti o PBIS a jeho zavádění v základních školách

  • Osvojil si dovednosti potřebné k vybudování udržitelného systému PBIS ve škole

  • Prezentuje PBIS na krátkých webinářích, konferencích a odborných akcích

  • Školí kurzy PBIS ve spolupráci se SOFA

  • Je připraven zajišťovat školám podporu v procesu zavádění PBIS v prvním roce implementace

  • Konzultuje proces zavádění PBIS na pravidelných reflektivních setkáních

  • Využívá další materiály poskytované SOFA a využívá podpory SOFA v dalším vzdělávání

 

Leták ke stažení.