Staňte se kouči pozitivní podpory chování PBIS
Využijte jedinečnou příležitost doplnit kapacity žádaných odborníků na podporu chování dětí ve škole a staňte se součástí sítě lektorů SOFA!
PŘIHLASTE SE, POKUD:
-
máte vzdělání v oblasti pedagogiky, psychologie nebo sociální práce, umíte prezentovat na veřejnosti nebo máte zkušenosti s lektorováním
-
chtěli byste podporovat pedagogické sbory a máte zájem objevovat nové metody a cesty k pomoci dětem s obtížemi v chování. Chcete věnovat svou energii něčemu, co Vám dává smysl
Účastníci po úspěšném absolvování kurzu obdrží CERTIFIKACI a budou ve spolupráci se SOFA ŠKOLIT první úroveň inovativního systému Pozitivní podpory chování PBIS v základních školách. Zároveň získají možnost kontinuálního ODBORNÉHO VEDENÍ od předních odborníků na PBIS v ČR. Garantujeme minimálně dvě placené příležitosti školit v kalendářním roce 2025 (možnosti školení dostává kouč formou nabídky, kterou může přijmout či odmítnout). Další informace poskytneme při výběrovém řízení.
Základní informace o tréninku:
TRÉNINK KOUČŮ POZITIVNÍ PODPORY CHOVÁNÍ PBIS
kurz je akreditovaný u Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy pod číslem Č.j.: MSMT- 536/2022-4-24
LEKTOŘI: PhDr Lenka Felcmanová, Ph.D. – certifikovaný kouč PBIS a garant kurzu Mgr. Anna Kubíčková – certifikovaný kouč PBIS + další lektoři a zahraniční hosté budou přispívat v rámci jednotlivých lekcí
CENA bez DPH: 30 000 Kč
CENA s DPH: 36 300 Kč
Platbu je možné po individuální dohodě rozdělit.
Lze využít financování z projektů a dotací školy.
Co pro to musíte udělat?
PŘÍJEM ŽIVOTOPISŮ: srpen-říjen 2024, životopisy zasílejte na adela.rehackova@so-fa.cz
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ proběhne v Praze, říjen–listopad 2024
VLASTNÍ TRÉNINK, v Praze, konkrétní termíny: 9., 10., 11., 23., 24., 25. ledna, 14. a 15. února 2025
OBSAH KURZU:
Kurz tvoří 49 vyučovacích hodin a 26 hodin samostudia doplňujících materiálů na témata:
-
Wellbeing, duševní zdraví a chování – propojení, projevy a dopady na vzdělávání
-
Principy celoškolního systému PBIS a jejich vliv na chování a prožívání žáků
-
Prvky PBIS a jejich implementace v základních školách
-
Akční plánování v pedagogickém sboru a evaluace dopadů systému
-
Tři úrovně podpory PBIS a jejich vzájemné propojení
PROFIL ABSOLVENTA:
-
Má hluboké znalosti o PBIS a jeho zavádění v základních školách
-
Osvojil si dovednosti potřebné k vybudování udržitelného systému PBIS ve škole
-
Prezentuje PBIS na krátkých webinářích, konferencích a odborných akcích
-
Školí kurzy PBIS ve spolupráci se SOFA
-
Je připraven zajišťovat školám podporu v procesu zavádění PBIS v prvním roce implementace
-
Konzultuje proces zavádění PBIS na pravidelných reflektivních setkáních
-
Využívá další materiály poskytované SOFA a využívá podpory SOFA v dalším vzdělávání