Jak na náročnou komunikaci mezi učitelem a rodičem
10. května 2022
- KDY: 19.5. 2022 od 9:00 do 12:00
- LEKTORKY: Mgr. Veronika Ješátková, Mgr. Julie Janečková
- FORMA: webinář – platforma ZOOM
- CENA: 550Kč (studenti 300Kč)
Co se během webináře dovíte
- Co je důležité mít na vědomí, když škola komunikuje s rodiči.
- Jaké jsou efektivní komunikační metody orientované na výsledek.
- Co ovlivňuje komunikaci v náročných situacích.
- Jak se připravit na schůzku s rodičem.
- Jak komunikovat, aby schůzka nepřinesla spor, ale výsledek.
- Konkrétní příklady formulací, kterými lze otevírat náročná témata.
- Jak doprovázet rodiče na cestě k efektivním řešením.
- Jak se opečovat, pokud vše nejde dle našich představ.
Přihlaste se na webinář 19.5.
O lektorkách
Mgr. Veronika Ješátková
Veronika Ješátková je speciální pedagožka a etopedka. Působila 15 let v dětském domově se školou jako učitelka. Spolupracuje s Agenturou pro sociální začleňování jako konzultantka inkluzivního vzdělávání v kraji Vysočina a Pardubickém kraji.
Aktuálně je vedoucí v projektu Pro Zdraví Duše, který usiluje o posílení podpůrné sítě pro děti a mládež do 18 let v rámci prevence duševních onemocnění. V roce 2018-2020 absolvovala výcvikový kurz se zaměřením na podporu vzdělávání dětí s problémy v chování. Od roku 2020 spolupracuje s Českou odbornou společností pro inkluzivní vzdělávání jako lektor.
Mgr. Julie Janečková
Julie Janečková se od roku 2009 věnuje neformálnímu vzdělávání dětí a dospělých. Zabývá se vzděláváním v oblasti kritického myšlení, prací s předsudky a stereotypy, přijímáním odlišností. Praxi získala jak ve státních organizacích, tak spoluprací s volnočasovými či neziskovými a vzdělávacími organizacemi.
Absolvovala výcvik Storytelling jako cesta k všímavosti a společenské zodpovědnosti. Hluboce ji zajímá promítání prožitého traumatu do chování dětí nejen ve školním prostředí, metody směřující k pozitivnímu přístupu k dětem, nenásilná komunikace s dětmi i rodiči, relaxační a deeskalační techniky v náročných situacích.
Je autorkou metodik pro on-line živou knihovnu a zabývá se využíváním příběhů ve vzdělávání. Zajímá se o poradní kruhy, vede kruh ženský. V roce 2018-2020 absolvovala výcvikový kurz se zaměřením na podporu vzdělávání dětí s problémy v chování. Od roku 2020 spolupracuje s Českou odbornou společností pro inkluzivní vzdělávání jako lektor.