Potřebujete odbornou radu nebo doporučení? Napište nám.
15. prosince 2020
Jak podpořit děti s náročným chováním v důsledku negativních zážitků v raném dětství Ve čtvrtek 21.11. 2019 proběhl na Pedagogické fakultě UK veřejný seminář zaměřený na podporu pedagogických pracovníků při vzdělávání žáků s náročným chováním.
21. listopadu 2020
Krizové linky, Online pomoc, Sociální a krizové služby, Finanční a materiální pomoc, IT vybavení a internetové připojení, doučování, Podpora dětí se SVP a dětí se sociálním znevýhodněním, ..
18. listopadu 2020
Pozvánka na ČOSIV seminář – Jak podpořit děti s náročným chováním Česká odborná společnost pro inkluzivní vzdělávání (ČOSIV) Vás zve na seminář JAK PODPOŘIT DĚTI S NÁROČNÝM CHOVÁNÍM V DŮSLEDKU NEGATIVNÍCH ZÁŽITKŮ V RANÉM DĚTSTVÍ, který se bude konat ve čtvrtek 21.11. 2019 od 13.00 do 16.00 v prostorách Pedagogické fakulty UK.
14. listopadu 2020
Nabízí sdílení zkušeností, získání aktuálních informací k podpoře vzdělávání dětí se SVP v době pandemie a možnost konzultovat aktuální výzvy s kolegy z jiných škol a odborníky z České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání.
5. listopadu 2020
„Chceme, aby se všechny děti učily naplno, s radostí a rovnými šancemi a ze školy odcházely připravené na výzvy a příležitosti světa 21. století.“, to je vize projektu eduzměna, do kterého se Česká odborná společnost pro inkluzivní vzdělávání (ČOSIV) jako jeden ze sedmi vybraných obsahových partnerů na konci května zapojila.
10. června 2020
Rozhovor s naší kolegyní Kajou Naes Johannessen ze spolupracující partnerské organizace Østbytunet na téma vzdělávání dětí s náročným chováním byl zveřejněn v magazínu Rodiče vítáni.
26. února 2020
Eduzměna vybrala kutnohorský region pro pilotní projekt zaměřený na kvalitu vzdělávání Nadační fond Eduzměna spustí pětiletý pilotní projekt zaměřený na zkvalitnění vzdělávání v kutnohorském regionu. Projekt se zaměří na čtyřicítku mateřských, základních a středních škol v regionu Kutnohorska. Jeho cílem je dosáhnout toho, aby děti chodily do školy rády, zlepšily se v základních gramotnostech, dokázaly řešit problémy a ze školy odcházely připravené na budoucnost.
29. ledna 2020
Diverzita je přirozená a reprezentuje individuální rozdíly v rámci naší lidskosti. Inkluze začíná tím, že připustíme individuální odlišnosti mezi lidmi a akceptujeme, že každý člověk má svou jedinečnou hodnotu.
15. května 2019