Do you need professional advice or recommendations? Contact us.
V mostecké knihovně proběhl kurz, který pomáhá vést kreativní a hravý rozhovor s dítětem.
25. října 2021
Řešíte ve své třídě náročné chování? Přemýšlíte, co jej vyvolává a jak by mu bylo možné předcházet? Máte ve třídě dítě, u kterého máte podezření, že má doma vážné problémy, a chtěli byste mu pomoci? Přihlašte se na MŠMT akreditovaný 16hod kurz Jak pracovat s dětmi s náročným chováním.
30. září 2021
JAK ZVLÁDAT NÁROČNÉ DÍTĚ VE ŠKOLE? Efektivní metody a techniky ke zklidnění dítěte Zveme vás na veřejný seminář v rámci projektu Práce s dětmi s problémovým chováním ve školním prostředí.
2. září 2021
Záznam přenosu konference Šťastné Česko 25.6.2021
4. července 2021
Na základě našich bohatých zkušeností s řešením nejrůznějších situací a krizí nejen během pandemie a díky našim skvělým lektorům, které máme po celé ČR, bychom vám rádi nabídli proškolení vašeho týmu v přípravném srpnovém týdnu či v průběhu měsíce září.
12. června 2021
Projekt Signály uspořádal pod záštitou města pro mostecké děti interaktivní vzdělávací koncert s držitelem Grammy
9. května 2021
Otevřený dopis MŠMT a krajům: Všechny děti potřebují chodit do školy Vyzýváme MŠMT a kraje, aby zajistily alternativu testování, která by umožnila dětem s intelektuálním znevýhodněním nebo neurovývojovým postižením se vzdělávat prezenčně, v prostředí školy.
14. dubna 2021
Rozhovor s Lenkou Felcmanovou: Netlačme teď na výkon, uškodíme si „Je důležité dopřát sobě i dětem péči, protože tím získáme čas do budoucna. Když budeme děti tlačit k výkonu, budou čím dál tím míň schopné se cokoliv naučit a víc se bude projevovat agresivita nebo odpojování se, které jsou spojené se stresem,“ říká v rozhovoru Lenka Felcmanová, místopředsedkyně ČOSIV, která se věnuje tématům wellbeingu a podpory dětí s nepříznivými podmínkami.
27. března 2021
JAK PODPOROVAT ÚSPĚŠNOST DÍTĚTE VE VZDĚLÁVÁNÍ Online kurz je určený asistentům a asistentkám pedagoga a vyučujícím, kteří pracují s žáky s potřebou podpory z důvodu sociálního znevýhodnění. Otevřený je všem, kteří se o pedagogické práci s dětmi ze sociálně znevýhodněného prostředí chtějí dozvědět víc.
15. března 2021